A hazai e-kereskedelmi forgalom 2020-ban elérte az 1046 milliárd Ft-ot, amely 2019-es adatokhoz képest 34%-os növekedést jelent.
Akár most indítasz webáruházat, akár már több éve üzemelteted a meglévő webshopodat, új vásárlókra mindig szükséged lesz.
Sok webáruház csak “lóg a levegőben”, mert a webáruház tulajdonosok nem fektetnek kellő energiát az online marketingbe, vagy tudás hiányában nem tudják, hogy hogyan vágjanak bele a boltjuk online marketing stratégiájának felépítésébe.
Miért fontos az online marketing az e-kereskedelemben?
- Több látogatót vonzhatsz be a webáruházadba.
- Elérheted, hogy tovább tartózkodjanak a webáruházadban, így növelve a vásárlási hajlandóságot.
- Felkeltheted bennük a vágyat a vásárlásra.Ezáltal több bevételre tehetsz szert.
- Az online vásárlás a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom közel 10%-át teszi ki. Te miért ne vennéd ki belőle a részed?
- Pontosan meghatározhatod a célközönséged, így sokkal minőségibb látogatókat terelhetsz a weboldaladra.
- Átlagosan 100 látogatóból 1-2 válik vásárlóvá. Az online marketing technikák segítségével megtöbbszörözheted ezt a számot.
Ha szeretnél tisztában lenni az online marketing legfontosabb tudnivalóival és megtanulni mindazt, hogy miképpen tudod kihozni a maximumot webáruház marketingjéből, akkor jelentkezz az ingyenes Webáruház Marketing Webináriumra, ahol könnyedén elsajátíthatod ezeket a lépéseket.