A hazai e-kereskedelmi forgalom 2020-ban elérte az 1046 milliárd Ft-ot, amely 2019-es adatokhoz képest 34%-os növekedést jelent. 

Akár most indítasz webáruházat, akár már több éve üzemelteted a meglévő webshopodat, új vásárlókra mindig szükséged lesz. 

Sok webáruház csak “lóg a levegőben”, mert a webáruház tulajdonosok nem fektetnek kellő energiát az online marketingbe, vagy tudás hiányában nem tudják, hogy hogyan vágjanak bele a boltjuk online marketing stratégiájának felépítésébe. 

Miért fontos az online marketing az e-kereskedelemben? 

  1. Több látogatót vonzhatsz be a webáruházadba. 
  1. Elérheted, hogy tovább tartózkodjanak a webáruházadban, így növelve a vásárlási hajlandóságot. 
  1. Felkeltheted bennük a vágyat a vásárlásra.Ezáltal több bevételre tehetsz szert. 
  1. Az online vásárlás a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom közel 10%-át teszi ki. Te miért ne vennéd ki belőle a részed? 
  1. Pontosan meghatározhatod a célközönséged, így sokkal minőségibb látogatókat terelhetsz a weboldaladra. 
  1. Átlagosan 100 látogatóból 1-2 válik vásárlóvá. Az online marketing technikák segítségével megtöbbszörözheted ezt a számot. 

 
Ha szeretnél tisztában lenni az online marketing legfontosabb tudnivalóival és megtanulni mindazt, hogy miképpen tudod kihozni a maximumot webáruház marketingjéből, akkor jelentkezz az ingyenes Webáruház Marketing Webináriumra, ahol könnyedén elsajátíthatod ezeket a lépéseket.