Idén 14. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.

A tavalyi felmérésben közel 700 webáruház vett részt, melynek eredményeiről mi is beszámoltunk. A szervezők az idei évben rekordszámú kitöltésre számítanak, így – körülbelül 1000 hazai e-kereskedő közreműködésével – az eredmények várhatóan hűen tükrözik majd az iparág helyezetét.

A felmérés anonim és többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ:

hogyan változott a webáruházak forgalma a COVID hatására?
Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
Ki mely marketingeszközt tartja a leghatékonyabbnak, és melyiket használja?
Mennyit költenek a webáruház marketingjére az e-kereskedők?
Mennyien rendelkeznek hagyományos (offline) üzlethelyiséggel a webáruház mellett?
Mennyire jellemző a hazai webshopoknál a külföldre történő értékesítés?

Az adatgyűjtés 2021. szeptember 24-ig tart, az eredményeket pedig várhatóan október végén publikálják majd.

A szervezők a kérdőívet kitöltők számára egy Webáruház Marketing Csomagot biztosítanak, illetve 10 db belépőjegyet is kisorsolnak a 2022-es Ecommerce Expo-ra.

A garantált Webáruház Marketing Csomag tartalma:

Webáruház Marketing Webinárium
Webáruház Marketing Útmutató 5.000 Ft értékű kuponkód
Instagram Útmutató webshopoknak 30 napos ötletnaptárral
SEO Alapok Kurzus 50%-os kuponkód
SEO ellenőrző lista.

A felmérés célja, hogy valós képet adjon a hazai e-kereskedelem helyzetéről, ezért kérjük azon olvasóinkat, akik webáruházat üzemeltetnek, szánjanak 10 percet a kérdőív kitöltésére, amely az alábbi linken anonim módon kitölthető:

The post Elindult a 14. Nagy Webáruház Felmérés appeared first on Kosárérték.hu.