A világgazdaság COVID-19 terjedése miatti meredek visszaesése széles körben érintette a hazai vállalkozásokat, azonban ennek eredményeként a digitalizáció soha nem látott sebességgel indult fejlődésnek. A korábban hagyományosnak mondható termékek és szolgáltatások piacain is elindult az eltolódás az e-kereskedelem irányába. A folyamat már megállíthatatlan, a működés digitális technológiákkal történő átalakítása kiemelt stratégiai prioritás lesz a következő években. A szolgáltatók webes értékesítésének térnyerésével az ERP szolgáltatók kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik digitális folyamatainak támogatására.
A járvány és a korlátozások hatására sok vállalkozás elhalasztotta könyvelési és ERP-megoldásainak cseréjét, frissítésének tervét, és inkább pénzügyi helyzetének stabilizálását részesítette előnyben. Az elzártság, a fizikai értékesítési csatornák korlátozottsága mégis példa nélküli fejlődési hullámot indított el a magyar KKV szektorban a digitális szolgáltatások igénybevétele és nyújtása terén. A korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt kaptak az automatikus megoldások, a gyors adatfeldolgozási lehetőségek.
Két dolog mindig igaz recesszióban és azt követő fellendülésben:
ahogy a vállalkozások fellendülnek, szinte mindig technológiába fektetnek be, hogy termelékenységnövekedést érjenek el, és
minden vásárlás „értékét” alaposabban megvizsgálják, mivel megpróbálják a maximális értéket kicsikarni az elköltött pénzükből.
A magyar KKV szektorra is jellemzővé vált
a technológia fokozott használata,
az adatok megosztására való hajlandóság a döntések meghozatalához,
a technológia fejlődése,
specializált konzultáció eszközök, CRM rendszerek, online adatrögzítés
adattárházak, dokumentummenedzsment és egyéb üzleti intelligencia alapú megoldások használata.
Az ERP szolgáltatóknak, akik erősen kötődnek ügyfeleik vállalkozásának sikerességéhez, most arra kell összpontosítaniuk, hogy ügyfeleik legmagasabb szintű kiszolgálásával megelőzzék a vásárlói lemorzsolódást és magasabb szintre emeljék digitális szolgáltatásaikat.
E stratégia mentén a PROGEN Kft sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerében a digitális fejlesztési feladatok fókuszba kerülésével új szolgáltatások széles tárházát vezette be. A legfontosabbak ügyfeleik számára moduláris szolgáltatásként elérhetők:
Az ügyfelek webáruházaiból a webes rendelések automatikusan beemelése kerülnek a sERPa rendszerbe.
A készletnyilvántartás mellett az automatikus diszponálási funkció elérhető, melynek segítségével a beérkező megrendelésekre azonnal lefoglalható a megfelelő készletmennyiség.
Automatikusan készíthető belső rendelés, amennyiben külső raktárból / másik boltból szükséges bizonyos árumennyiség, illetve szállítótól történő beszerzéshez szállítórendelés generálható.
Az áru összekészítést (és a futárszolgálatoknak történő átadást) a mobil eszközön működő sERPaMobil funkciói segítik.
A szállításra összekészített rendelésekről automatikusan számlagenerálás történik. Az automatikusan generált számla akár automatikusan elektronikus számlaként kiküldhető.
Az elektronikus számla kiállításához nem szükséges külön szolgáltató a sERPa “Elektronikus számla” (NAV felé hash kóddal küldött PDF) szolgáltatás használatával.
A felhasználói beavatkozások kizárólag a tényleges áruellenőrzések miatt szükségesek.
A lejáratkezelt, illetve gyártási számos (LOT-számos) termékek kezelése megoldott a teljes folyamatban.
A folyamatba beépíthető interfész kapcsolat külső logisztikai szolgáltató felé (MFC, WBS, iLogistic, Nagel).
Zajlik a futárszolgálati kapcsolatok további fejlesztése a sERPa integrált vállalatirányítási rendszerben. A fejlesztés lehetővé teszi a folyamatok még hatékonyabb támogatását, így olyan kényelmi szolgáltatásokhoz férhetnek hozzá ügyfeleink, mint a különböző futárszolgálatokkal kialakított interfész a csomagadatok küldéséhez, rendelés státusz átadásához vagy épp azonnali címke nyomtatáshoz.
A PROGEN Kft-ről
A PROGEN Mérnöki Fejlesztő és Szolgáltató Kft 1992-ben alakult, több mint 2 ezer ügyfélnél vezette be saját fejlesztésű Nagy Machinátor és sERPa integrált vállalatirányítási rendszereit. A 100%-ban magyar tulajdonú vállalat alapítói – jelenleg is a cég vezető szakemberei – büszkék arra, hogy a nemzetközi szoftverfejlesztő cégekkel is képesek felvenni a versenyt.
A PROGEN Kft. rendszereinek és szolgáltatásainak fejlesztése során fokozottan figyel az ügyfelektől érkező visszajelzésekre, és hangsúlyt fektet a folyamatos fejlődésre, mind az alkalmazott technológiák, mind a szakemberek képzése terén. A cég saját fejlesztőcsapata, megbízható technológiai háttere lehetővé teszi, hogy nemzetközi szolgáltatóktól függetlenül, a hazai KKV szektor igényeire és visszajelzéseire támaszkodva az üzletviteli munkát egyre hatékonyabbá és egyúttal élvezetesebbé tegye.
A PROGEN Kft szolgáltatásai:
Bevezetési és ERP tanácsadás: üzleti folyamatok felmérése, oktatás, programfejlesztés, adatkapcsolat.
Terméktámogatás: jogszabálykövetés, verziókövetés, telefonos tanácsadó szolgálat, hírlevelek.
IT üzemeltetés: rendszerüzemeltetés, rendszerfelügyelet, rendszertervezés és üzembe helyezés, programüzemeltetés (hosting)
Elérhetőségek: PROGEN Kft / Cím: 1118 Budapest, Homonna u. 8/A
Tel.: +36 1 481 9000
E-mail: info@progen.hu
Kérje díjmentes bemutatónkat!
www.progen.hu
(Támogatott tartalom)
The post A KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével appeared first on Kosárérték.hu.
A COVID-19 járvány miatt a digitalizáció soha nem látott sebességgel indult fejlődésnek. A szolgáltatók webes értékesítésének térnyerésével az ERP szolgáltatók kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik digitális folyamatainak támogatására.
The post A KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével appeared first on Kosárérték.hu.