Az akvizíció után a cégek platformjain lebonyolított rendelések száma elérheti a havi egymilliót is.
A cseh GLAMI divatkereső felvásárolja az Olaszországban működő Stileo e-kereskedelmi divatplatformot, írja az Ecommerce News Europe. A két cég külön-külön több mint havi félmillió rendelést generál a partnerüzletek számára. Az egyesülést követően a havi egymilliós határt szeretnék elérni.
A 2013-ban Csehországban alapított GLAMI keresőplatformja az induláskor azért számított szinte forradalminak, mert mesterséges intelligenciát is alkalmazott, hogy a felhasználók számára gördülékenyebbé tegye a megfelelő divatcikkek megtalálását a rengeteg webáruház számtalan terméke között. Az árucikkek intelligens kategorizálásának és a személyre szabott ajánlatoknak köszönhetően a GLAMI jelenleg 25 ezer márka kínálatát teszi kereshetővé a felhasználók számára egyetlen felületen, és 3000 partnerkereskedéssel működik együtt.
Forrás: glami.hu
Az elsősorban a helyi piacra koncentráló olasz Stileo divataggregátor cég egy évvel később indult, mára pedig már 220-nál is több online bolttal áll kapcsolatban.
Az Európa 14 országában, köztük Magyarországon is működő GLAMI-t havonta 40 millióan keresik fel, ráadásul nemrég indította el szolgáltatását Spanyolországban is. A lengyel székhellyel rendelkező Stileo ezzel szemben főként Olaszországban működik, a havi látogatószáma ennek megfelelően 7 millió körül mozog. Utóbbi partnerei közé tartozik többek között az Amazon, a Farfetch, az Excarpe és a Maxi Sport is.
A felvásárlás ellenére a Stileo továbbra is változatlan néven folytatja működését, de a felületek technológiai összevonása még júliusban megtörténik.
A GLAMI társalapítója és vezérigazgatója büszke arra, hogy a vállalat felvásárlással és nem befektetők segítségével bővül. Az akvizíció után több mint 130 alkalmazottat foglalkoztatnak majd a közös cégben, mely Tomáš Hodboď véleménye szerint megkerülhetetlen lesz az európai e-kereskedelemben.
Forrás: stileo.it
Szintén üdvözölte a két vállalat összeolvadását Igor Smolny. A Stileo vezérigazgatója úgy véli, hogy a GLAMI az elmúlt években hatalmasat lépett előre a technológiai fejlesztésekben, ennek köszönhetően már nagyszerű eredményeket ér el például a személyre szabott termékajánlatok vagy a hasonló árucikkek ajánlása terén.
Smolny reményei szerint a partnercég fejlesztéseiből a Stileo felhasználói mellett partnereik webshopjai is sokat profitálhatnak a jövőben, így továbbra is megőrizhetik vezető pozíciójukat az olasz e-kereskedelmi divatplatformok között.
The post GLAMI-Stileo összeolvadás: igazi európai divatóriás születik appeared first on Kosárérték.hu.