Manapság a csapból is marketing ötletek folynak. Egy jó kampánnyal, ötletes csalival egyre több lead-et szerezhetünk.
DE MIÉRT IS SZEREZZÜNK LEADEKET, HA UTÁNA NEM TUDJUK LEZÁRNI AZOKAT?
Ez olyan, mintha megbeszélnénk egy randevút, de nem mennénk el a találkozóra. Mintha megrendelnénk egy nagyszerű ételt az elegáns étteremben, de távoznánk, mielőtt kihoznák azt. Mintha nagy nehezen megnyernénk egy pályázatot, de utána mégsem vennénk fel a pénzt, ami jár.
Nagyon fontosnak tartom a marketing tevékenységet, emellett pedig azt látom, hogy indokolatlanul alul reprezentált az értékesítés tudománya a közösségi médiában, pedig annak segítségével a leadeket fizető vevőkké konvertálhatjuk.
Míg a marketing jellemzően egyirányú kommunikáció eközben az értékesítés három módon teszi “értékesebbé” az ügyfél szemében a terméket vagy szolgáltatást:
- Megválaszolja az ügyfél egyéni kérdéseit, így bizalmat épít, informál és meggyőz.
- Kezeli a bizonytalankodó jelöltek ellenvetéseit, ezáltal gyorsan és nagyobb arányban zár le ügyleteket.
- Kérdések által jobban megismeri az ügyfelet, így testreszabottabb ajánlatot ad és meggyőzőbb érveket hoz fel.
Míg egy sikeres online kampányból – marketing eszközökkel – jellemzően 2-5%-os konverziót szokás elérni, addig egy egyszerű telefonhívás segítségével ennek akár az ötszöröse is könnyedén elérhető.
SEGÍTSÉG, NINCSENEK ÉRTÉKESÍTŐIM!
Megértelek és máris felmerülnek a kérdések: honnan szerezzek jó értékesítőket? Milyen kompenzációs rendszerben dolgozzanak? A szakmához értsenek vagy az értékesítéshez? Ki fogja őket menedzselni? Milyen teljesítmény várható el tőlük? Hogyan motiváljam őket? Mi van, ha nem lesznek eredményesek?
Ezekre a kérdésekre nem csak választ kínálunk neked, hanem egy kipróbált, lépésről-lépésre felépített értékesítési módszertant adunk a kezedbe. A legtöbb esetben dolgoznak már olyan kollégák a cégben, akik szakmailag felkészültek, mert ügyfélszolgálatosok, fuvarszervezők, IT-sok, mérnökök, csak éppenséggel nem értenek még az értékesítéshez. Semmi gond!
Könnyebb egy szakmailag felkészült embert megtanítani értékesíteni, mint kivárni, hogy egy jó értékesítő elvégezzen egy egyetemet és több éves tapasztalatot szerezzen.
Ismerkedj meg a kifejezetten cégvezetőknek szóló sales vezetői megvalósító programunkkal, amely téged is végigkísér onnantól, hogy még csak te magad értékesítesz, egészen odáig, hogy egy profi sales csapat élére kinevelsz egy sales vezetőt, aki leveszi a válladról a sales vezetés terhét. 25 év, 50 ezer óra sales vezetői gyakorlattal melletted leszek és sínen tartalak ezen az úton.
Kattints a linkre, majd lépj be a számodra megfelelő ajtón!