Általános Szerződési Feltételek
1. BEVEZETÉS
Jelen dokumentum tartalmazza a Maximum Business Kft. (székhely: 1156 Budapest, Nádastó Park 35. fsz. 2/A.. Fsz.) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal / webáruház (mely a www.webshopkonferencia.hu oldalon és annak aloldalain), használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésének leadása előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt.
Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérjük, ne vegye igénybe az oldal szolgáltatásait.
Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Szolgáltató adatai:
Az adatkezelő neve: Maximum Business Kft.
Képviseli: Berta Gergő
Székhelye: 1156 Budapest, Nádastó Park 35. fsz. 2/A.
Levelezési címe: 1156 Budapest, Nádastó Park 35. fsz. 2/A.
Email elérhetősége: iroda@webshopkonferencia.hu
Telefonos elérhetősége (nem rögzített vonal): 06 30 386 26 27
Tárhely-szolgáltató adatai:
RACKFOREST INFORMATIKAI KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÓ ÉS TANÁCSADÓ KFT.
Victor Hugo utca 11., 5. emelet
Szervertermek címe: XIII. kerület 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22., 3. em. | VIII. kerület 1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 13. | X. kerület 1108 Budapest, Kozma u. 2.
Számlázási cím: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 11., 5. em. B05001
Adószám: 14671858-2-41
Adatvédelmi tisztviselő: Szűcs Krisztina
2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.
Jelen ÁSZF 2017. október 01. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk felületén.
A www.webshopkonferencia.hu oldalon és minden aloldalán, és ennek aldomainjein található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése írásbeli engedélyköteles.
A programváltoztatás jogát minden rendezvényünknél fenntartjuk.
3. JOGI NYILATKOZAT
Azzal, hogy látogatja a Maximum Business Kft. által üzemeltetett www.webshopkonferencia.hu domain néven és ennek aldomainjein, és ennek aldomainjein elérhető weboldalakat, így jelen weboldalt, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem vásárlója a Maximum Business Kft-nek.
A Weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog
A www.webshopkonferencia.hu domain néven és ennek aldomainjein, szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd. Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, minden eleme, szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos minden képi és technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más rész a Maximum Business Kft. szellemi tulajdonát képezik.
A www.webshopkonferencia.hu domain néven és ennek aldomainjein elérhető weboldalak, így jelen weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, bármilyen technikával történő másolásával, terjesztésével és felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.
Minden jog fenntartva © Copyright Maximum Business Kft., 2016-2022
4. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK
Adatkezelési tájékoztatónk letölthető az alábbi linkről.
Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-132143/2017
Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.
5. A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
Maximum Business által szervezett konferenciák, tréningek, szemináriumok, előadások, könyvek, online anyagok, melyeknek árát a www.webshopkonferencia.hu oldalon vagy azok aloldalain, az egyes termékek leírásainál tesszük közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak lefelé és felfelé is változhatnak az aktuális árhoz képest.
Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve ritka esetben személyesen vásárolhatók meg (utóbbit minden esetben külön közzétesszük).
Upsell termék kizárólag az alap termékkel együtt vásárolható, önálló termékként nem lehetséges az upsell termék upsell áron történő megvásárlása. Amennyiben Ön mégis így vásárol az űrlapon, vásárlásának értékét visszafizetjük, megrendelését és minden adatát azonnali hatállyal töröljük a rendszerből.
Az üzemeltető befektetéssel kapcsolatos tartalma megfelel a 2007. évi CXXXVIII. törvény a befektetési vállalkozásokról és az árutőzsdei szolgáltatókról, valamint az általuk végezhető tevékenységek szabályairól (röviden Bszt.) Európai Uniós irányelveinek és felügyeleti szerve az Autoriteit Financiële Markten (AFM, Antwoordnummer 11090, 1000 PB Amsterdam, Hollandia). A felhasználó a szolgáltatások igénybevételével elfogadja, hogy a megjelenő tartalmak az üzemeltető véleményét tükrözik, nem valósítanak meg a Bszt. szerinti személyes befektetési tanácsadást vagy befektetési elemzést. Kijelenti, hogy bár a tarzalom alkalmas a felhasználó fantáziáját beindítani esetleges befektetési döntések meghozatalára, de a kapott információ önmagában alkalmatlan és nem elégséges személyes befektetési döntések meghozatalára, az a széles körű publikumnak szól. Személyes befektetési döntéseit a felhasználó önállóan hozza meg, annak kockázatát maga viseli, abból származó nyereséget vagy veszteséget maga viseli, más forrásokból is tájékozódik, saját céljait és kockázatvállalási hajlandóságát figyelembe véve hozza meg döntését, ha kell kikéri szakértő véleményét. Emiatt elfogadja, hogy jelen weboldal üzemeletetője nem vállal és visel felelősséget a felhasználó esetleges veszteségeiért, legyen az realizált vagy lebegő veszteség, hiszen azok a felhasználó saját magatartásán is múlnak.
6. ÁRAK
- A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség az Űrlap jobb oldalán található, valamint magában az űrlapban is feltüntetésre kerül, így a megrendelés véglegesítése előtt egyértelműen látható, valamint a Fizetés és Szállítás menüpontban is megtalálható az oldal alján. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.
- A rendezvények, valamint online anyagok, feltüntetett szolgáltatások 27% ÁFA-t tartalmaznak, a könyvek 5% ÁFA-t. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék leírásánál és rendelési lehetőségénél.
- Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
- Amennyiben bármelyik termékünkre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.
7. A RENDELÉS MENETE
Ön a webshop oldalán található űrlap kitöltésével, majd a „Jegyvásárlás” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni.
8. FIZETÉSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN
Rendezvény esetén:
- online bankkártyás fizetés a Barion felületén keresztül (mobilon is működik!)
- átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
Online tananyag esetén:
- online bankkártyás fizetés a Barion felületén keresztül (mobilon is működik!)
- átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
Amennyiben a banki utalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.
A kedvezményezett: Maximum Business Kft.
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló e-mailben kérünk Öntől. A számlát az utalás beérkezését követő 2 napon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus). Átutalásos fizetési mód esetén és rendezvényre való jelentkezés esetén csak akkor tud a rendezvényen részt venni, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk (tehát amennyiben az összeget számlánkon jóváírják.)
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Jegyvásárlás” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdte meg.
Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy keressen minket az iroda@webshopkonferencia.hu email címen.
A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Barion, mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
9. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE
Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé.
A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti.
A program-, időpont- és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk – önkényesen ezt sosem tesszük, kizárólag előre nem látható, kiszámíthatatlan események okán változtatunk, és akkor is csak ha feltétlenül és elkerülhetetlenül szükséges.
Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit, és nem vis major helyzet idézte elő (vis major esetén az elállási joga nem él). Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 napon belül visszafizetjük Önnek.
10. ELÁLLÁS, FELMONDÁS
Elállási/Felmondási jog
Ön 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Online termék esetén Megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 60 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Hogyan gyakorolhatja Ön elállási/felmondási jogát?
Az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheti. Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 60 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).
Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet.
Rendezvények esetén tudomásul veszi, hogy a rendeléstől számított 3 napon túl nem él a felmondás, illetve elállás joga. Amennyiben Ön mégsem tud, vagy nem jelenik meg, úgy Ön a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért köteles szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az Ön által már előzetesen befizetett rendezvény díját elveszíti. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelése a rendezvény előtti 14 napban történik. Ebben az esetben nem él a 3 napos felmondási, illetve elállási jog. Így azzal vállalja azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási joga nincs.
Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az Ön teljesítésének komolyságát (tehát hogy jelentkezésének megfelelően, részt vesz a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenésével Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Ön rendelése elküldésével kifejezetten tudomásul veszi a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadja.
Viszont a rendezvény részvételi jogosultságát átruházhatja másnak, ha mégsem tud, vagy nem kíván részt venni a rendezvényen. Praktikusan ez azt jelenti, hogy átadhatja másnak, vagy eladhatja másnak a részvételi jogosultságát, vagy a jegyét. Ebben az esetben legkésőbb a rendezvényt megelőző második nap éjfélig szükséges eljuttatni az átruházási szándékát részünkre írásos formában (postai úton, vagy emailben), melyben megjelöli azt a résztvevőt, aki átruházza a helyét, illetve azt a résztvevőt, aki kapja az átruházott helyet. (Pl.: ha egy rendezvény május 5-én kerül megrendezésre, legkésőbb május 3. éjfélig szükséges elküldenie azt az emailt, amiben megírja hogy Ön lemond a részvételről, és a helyét átruházza egy másik félre – itt a résztvevő neve, és email címe szükséges a beazonosításhoz, és hogy minden szükséges információt el tudjunk küldeni részére még a rendezvény előtt.)
Amennyiben a rendezvény vis major következtében elmarad, úgy a Szolgáltató kötelessége, hogy belátása szerint vagy online nézhető formában hozzáférést biztosítson a rendezvény tartalmával megegyező tartalomhoz maximum 7 napig, vagy pedig azt egy másik időpontban meghirdesse, amire a korábban vásárolt jegyeket elfogadja. Vis major esetén a rendezvény részvételi díja nem jár vissza, viszont az új időpontban díjmentes részvétel biztosított, vagy az online hozzáférés díjmentesen biztosított maximum 7 napig. Az online felvétel esetén a jelentkezésnél feltüntetett pénz-visszafizetési garancia (ami az ebéd szünet végéig él) elveszik, tekintve, hogy a teljes anyag egyben átadásra kerül.
11. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG:
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató (Maximum Business Kft.) hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató (Maximum Business Kft.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Jótállás (pénzvisszafizetési garancia)
Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben Ön – rendezvények esetén – nem elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az Ön által hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Önnek. Jótállási igényét a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles jelezni szolgáltató felé a helyszínen az erre a célra szolgáló “Garanciális igénylőlap” kitöltésével és leadásával. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs „ebédszünet”, úgy az 1. szünet végéig köteles a jótállási igényét jelezni.
Amennyiben Ön viselkedésével zavarja a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy Ön szerződésszegést követ el és szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben Önt távozásra szólítsa fel. Ebben az esetben Ön jótállási igényével nem élhet szolgáltatóval szemben.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagy pedig vis major következtében keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok kellékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Kép- és hangelvétel
Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett.A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós, videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással Ön hozzájárul, hogy a fotója, az Önt tartalmazó videórész vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön.
12. PANASZKEZELÉS
Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat kollégáink felé: 06-1-203-4681
Panaszait, észrevételeit az iroda@webshopkonferencia.hu email címen jelezheti felénk.
Személyesen csak előre egyeztetett időpontban, a 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. alatti székhelyünkön állunk rendelkezésére.
Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.
Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére Ön az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheti. Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.A platform elérhető az alábbi linkről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek