Kereskedelmi folyamatai egy rendszerben, automatizáltan…
A CloudERP egy újgenerációs vállalatirányítási rendszer kis és nagykereskedelmi vállalkozások irányítására és automatizálására. A CloudERP segítségével egy központi, modern rendszerből vezérelhető az értékesítés és a kiszolgálás teljes folyamata.
Ha a webáruház mellett bolti, offline értékesítés is folyik a CloudERP új szintre emeli a vállalkozás termelési képességét.
Új generációs válasz a modern kereskedelem kihívásaira
Automatizált
A CloudERP segít abban, hogy a szoftveres automatizáció segítségével jelentősen csökkentse költségeit és növelje profitabilitását.
Központi, webes rendszer
A felhős, webes rendszerhez bárhol egy böngésző segítségével hozzáférhet és minden adatát egy központi rendszerben tárolhatja.
Omnichannel
Egy rendszerben kezelheti az összes értékesítési csatornáját és az összes kereskedelmi folyamatát. Tapasztalja meg az integrált rendszer előnyét!
Kiemelt funkciók, fókuszban a kereskedelem:
- Ditigális raktározás/integrált készletkezelés
- Megrendelések kezelése
- Online kasszarendszer
- Szállítmányozás
- Beszerzés/Beszállítói adatfeed
- Automatizációk
- Fulfillment raktározás
- Analitika/Döntéstámogatás
- Pénzügyek kezelése
- Széleskörű integárciók (UNAS, Shoprenter, WooCommerce, Magento, futárszolgálatok, fulfillment szolgáltatók stb.)