KIÁLLÍTÓK / PARTNEREK
Daktela
Daktela Magyarország
A Daktela teljeskörű ügyfélkezelést kínál egyetlen platformon, melynek segítségével növelheti ügyfelei elégedettségét és fejlesztheti vállalkozását omnichannel megoldásával.
Az omnichannel megoldásunk révén minden egy helyen elérhető, amire szüksége van ahhoz, hogy ügyfelei elégedettek legyenek. A Daktela automatikusan tárolja a kommunikációs előzményeket az összes rendelkezésre álló csatornán minden egyes kapcsolat és vállalat esetében, beleértve a helpdesk jegyeket is. Amikor egy kérés érkezik, az ügyintéző az ügyfélkártya automatikus megnyitásának köszönhetően azonnali információval rendelkezik az ügyfélről, így jobban és gyorsabban tudja megoldani a feladatokat, problémákat.
Szolgáltatásaink között megtalálható a call center funkció, amely kezeli a bejövő és kimenő hívásokat, a webchat, mellyel saját webhelyén segíthet ügyfeleinek egyedi kialakítású csevegőablakban, valamint az SMS kommunikáció és a közösségi média felületek integrált kezelése.
Az AI megoldások új szintre emelik az ügyfélkezelést
Búcsúzzon el a rutin kommunikációtól okos, empatikus és mindig rendelkezésre álló AI operátorainknak köszönhetően:
- AI Chatbot: A nap 24 órájában rendelkezésre áll, és teljesen önállóan kezeli a leggyakoribb ügyfélkéréseket. Azonosítja az ügyfelet, megkeresi az adataikat, és szükség szerint módosítja azokat. Ha az ügyfélnek élő munkatárssal kell beszélnie, az összes összegyűjtött információt továbbítja az adott operátornak.
- AI Voicebot: Ellenőrzi és információkat kap a közelgő kézbesítésekről, automatikusan felhívja az ügyfeleket a szállítási időről. Ahogy a Leziter esetében látható, „a Voicebot bevezetésével a kiszállítás sikeressége 98%-al javult.”
- AI Mailbot: Kezeli a rutinszerű e-maileket és automatikusan válaszol a gyakori kérdésekre.
- AI Copilot: Támogatja operátorait írásos feladataik elvégzésében – lefordítja az üzeneteket, átalakítja a szöveget barátságosabbá vagy formálisabbá, kibővíti a vázolt megoldásokat és lerövidíti a túl hosszú e-maileket.
„Fél év telt el a januári bevezetés óta, és minden kolléga magabiztosan használja a rendszert. A munkájuk jól követhető és ellenőrizhető a feletteseik által, így nem csak a munkavállalók, de a vezetők munkáját is nagyban megkönnyíti a rendszer.” – Kőszegi Attila, a Leziter kereskedelmi igazgatója
A Daktela rendszert használó ügyfelünk, a Leziter Kft. esetében a Voicebot bevezetésével a kiszállítás sikeressége 98%-al javult, ami jelentős üzleti előnyt biztosított számukra.
Számos modulunk között megtalálható a hanghívások kezelése (beleértve a rögzítést), hibajegy rendszer, listázás, CRM, jelentéskészítés, tudásbázis és AI megoldások. Rendszerünk elérhető böngésző alkalmazásként, mobilalkalmazásként és asztali alkalmazásként is, így bárhonnan nyújthat ügyfélszolgálatot.
Szolgáltatásaink a felhőalapú hívásokra, telco szolgáltatásokra és munkaerő-kezelésre is kiterjednek, így minden kommunikációs és tervezési tevékenységét egy fedél alatt tarthatja. A Daktela használata pillanatok alatt elsajátítható, és a legjobbak között vagyunk a piacon, amit számos G2 High Performer minősítés is igazol.