Az Év Webshopja
Verseny 2024

Lépj szintet a webáruházaddal az év legnagyobb megmérettetésén, ahol több millió Ft nyeremény ide vagy oda, mindenképp profitálsz

/ Ne gondold, hogy nincs esélyetek. Eddig minden 1. helyezettet meglepetésként ért a győzelem. /

Elérkezett az idő,
amikor a webáruházad sikere újfajta
marketing-szemléletet kíván

Jó eséllyel nálatok is jelentkeznek a „turbulens” gazdasági környezet negatív hatásai.
Létkérdés alkalmazkodni a változó körülményekhez…

  • újragondolva és racionalizálva a vevőszerzés folyamatait;

  • nem visszafogni, hanem tudatosan kezelni a marketingköltéseket;

  • megragadva minden kínálkozó lehetőséget a forgalom- és vevőszerzésre;

  • kreatív marketingmódszerekkel, amelyekre korábban nem is gondoltál.

Továbbra is érzed magadban a webshopod fejlődése iránti eltökéltséget?
Ott él benned az egészséges versenyszellem és tudod, hogy a kihívás fejlődést jelent?
Megragadnál egy marketing-lehetőséget, ami nem jelent plusz kiadást?

Akkor 2024-es Év Webshopja Verseny kifejezetten neked szól.

Tarts velünk és legyél ott a 25 döntős webáruház között!

Közben olyan marketing megjelenéseket kapsz INGYENESEN,
amiért alapjában hatszámjegyű összeget kellene fizetned.

Veletek tartok!

Nézd meg, hova invitálunk!

OKTÓBER 18-án újra, és már ÉLŐ
előadásokkal találkozunk

Az Év Webshopja Verseny a magyar piac legjobb webáruházait gyűjti össze, ahol megmérettetik magukat. Egy 100%-ban igazságos, szigorú 10 fős szakmai zsűri szedi szét az áruházakat pontról-pontra, hogy az vigye haza a 2023-as Év Webshopja Verseny díjakat, akiknek ténylegesen jár.

Ez azonban nem egy tipikus webshop verseny – ilyen csak 1 van

Ebben a versenyben SOHA nem számított, hogy mekkora a céged. Nálunk minden áruháznak ugyanakkora az esélye a nyerésre. A középpontba pedig mindig a webáruház tulajdonosokat helyeztük, vagyis TÉGED. Első körben olyan kritériumrendszert állítottunk össze, ahol egy kisebb vagy éppen egy nagyobb webáruház is pontosan ugyanúgy tud érvényesülni.

A szakmai zsűri a vizsgálati szempontok során fontosnak tartja, hogy objektív értékelés születhessen a webshopodról. A verseny során azonban fontos, hogy nem a mennyiség, hanem a minőség számít. Gondolunk itt arra, hogy nem kell sok kártyás fizetési megoldást kínálnod ahhoz, hogy tiéd legyen a legjobb fizetési megoldások pontszám, viszont az fontos, hogy a lehető legegyszerűbben, a legkényelmesebben kínáld azt a vásárlóid számára.

Ilyen volt Az Év Webshopja Konferencia és Verseny 2022

Az elmúlt évek tapasztalatai sok tanulságot hoztak a verseny szervezőinek is. Ezek az új ismeretek már nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a 2022-es év eseménye az eddigi legnagyobb versenyzői
létszámmal menjen végbe.

Mi mindent nyerhetsz,
ha nevezel Az Év Webshopja Versenyre?

Mindössze 1,5 perc az egész, ráadásul
a NEVEZÉS DÍJTALAN

MEGGYŐZTETEK, NEVEZEM A WEBSHOPOM

A verseny értékelési szempontjai

Technikai vizsgálat

Ez a terület szolgál arra, hogy kiderüljön például az, hogy az oldalad elég gyors-e, vagy hogy nincs-e rajta olyan technikai probléma, amely rontaná a felhasználók élményét.

Marketing vizsgálat

A marketingen belül vizsgálják a bírák többek között azt, hogy milyen az oldalad SEO-ja, milyenek az írott és képi tartalmak rajta, valamint azt is, hogy milyen marketing praktikákat alkalmazol.

Szolgáltatás vizsgálat

Ebben a vizsgálati körben derül ki, hogy milyen széleskörű a szolgáltatásod. Pl. kínálsz-e megfelelő fizetési módokat, logisztikai megoldásokat.

A verseny folyamata

Úgy állítottuk össze a versenyt, hogy a lehető legtöbb értéket tudd hazavinni, és alkalmazni a mindennapok során.

Egy fenomenális gála

Az Év Webshopja Konferencia és Díjátadó minden évben egy Díjátadó Gálával zárul, ami igazi ékköve a megmérettetésnek. Aki már részt vett rajta az pontosan tudja, hogy egy olyan eseményről beszélünk, ami sok szempontból kiemelkedő. Az 5-csillagos szállodai helyszín, Gundel Takács Gábor műsorvezetése, a hangulat, a kapcsolatépítés lehetősége. Ez mind csak néhány dolog azon fontos momentumokból, amelyek kirajzolják a képet, hogy miről is szól az egész verseny. Mindez szavakkal nem is írható le, ott kell lenni, meg kell tapasztalni.

A Gálán mindig a döntőbe került webáruházak vehetnek részt. Tégy érte, hogy a 2021-es Gálán veled is találkozhassunk és jelentkezz a versenyre mielőbb!

Add le jelentkezésed!

Legyen a vállalkozásod a legsikeresebbek között, és legyél részese a 2023-as ÉV Webshopja Versenyének, hogy új ügyfeleket szerezz, növeld a márkád ismertségét és sikeresebb legyél!

KÉRDÉSED VAN?

Ha maradt kérdésed, amire nem kaptál választ az oldalon, kérlek keress minket a hello@azevwebshopja.hu email címen.