
A bevételed növeld, ne a marketing költésed.
Eszközök a látogatóid hatékonyabb vásárlóvá alakításához, hogy a nap végén nyugodtabban alhass:
-
- Listaépítő popupok: Érj el akár 10-15%-os feliratkozási arányt és hozd ki a legtöbbet a látogatóidból okos popupokkal.
- Szerencsekerék: Maximalizáld a listaépítést játékos elemekkel és közben okozz egy pozitív vásárlói élményt.
- Szezonális ajánlatok: Alakítsd át a meglévő forgalmat konverziókká célzott popupokkal, releváns ajánlatokkal és jól időzített promóciókkal.
- Kérdőív: Kérd ki látogatóid véleményét, és hozz jobb marketing döntéseket valódi piackutatás alapján.
- Kosármentés: Egy jól időzített popup képes visszahozni a bizonytalan vásárlókat. Mutasd meg, mit hagynának hátra és adj okot a visszatérésre.
- A/B tesztelés: Ne csak megérzésekre hagyatkozz. Futtass A/B tesztet, és tudd meg, melyik ajánlatod vagy üzeneted hozza a legtöbb konverziót.
- Termékajánlók: Segíts dönteni személyre szabott ajánlatokkal épp a vásárlás előtti pillanatban. Mutass releváns termékeket, amikor a vásárlóid még bizonytalanok.
- Termékoldal optimalizáció: Hagyd, hogy a mesterséges intelligencia akár több ezer termékoldalad optimalizálja és automatikusan növelje a konverziós arányod.
- Perszonalizáció: Teremts minden látogató számára egy személyesebb, emlékezetesebb vásárlói élményt perszonalizációval.
Világszerte több mint 30 ezer weboldal használja az OptiMonkot a látogatók hatékonyabb megszólítására.