Az OptiMonk egy marketing eszköz, mely webáruházaknak segít a látogatókat nagyobb arányban vásárlókká alakítani. Ezt hívjuk mi konverzió optimalizációnak.

A bevételed növeld, ne a marketing költésed.

Eszközök a látogatóid hatékonyabb vásárlóvá alakításához, hogy a nap végén nyugodtabban alhass: 

    1. Listaépítő popupok: Érj el akár 10-15%-os feliratkozási arányt és hozd ki
a legtöbbet a látogatóidból okos popupokkal.
    2. Szerencsekerék: Maximalizáld a listaépítést játékos elemekkel és közben okozz egy pozitív vásárlói élményt.
    3. Szezonális ajánlatok: Alakítsd át a meglévő forgalmat konverziókká célzott popupokkal, releváns ajánlatokkal és jól időzített promóciókkal.
    4. Kérdőív: Kérd ki látogatóid véleményét, és hozz jobb marketing döntéseket valódi piackutatás alapján.
    5. Kosármentés: Egy jól időzített popup képes visszahozni a bizonytalan vásárlókat. Mutasd meg, mit hagynának hátra és adj okot a visszatérésre.
    6. A/B tesztelés: Ne csak megérzésekre hagyatkozz. Futtass A/B tesztet, és tudd meg, melyik ajánlatod vagy üzeneted hozza a legtöbb konverziót.
    7. Termékajánlók: Segíts dönteni személyre szabott ajánlatokkal épp a vásárlás előtti pillanatban. Mutass releváns termékeket, amikor a vásárlóid még bizonytalanok.
    8. Termékoldal optimalizáció: Hagyd, hogy a mesterséges intelligencia akár több ezer termékoldalad
optimalizálja és automatikusan növelje a konverziós arányod.
    9. Perszonalizáció: Teremts minden látogató számára egy személyesebb,
emlékezetesebb vásárlói élményt perszonalizációval.

 

Világszerte több mint 30 ezer weboldal használja az OptiMonkot a látogatók hatékonyabb megszólítására.

Próbáld ki te is 14 napig ingyen!