Ha ezt olvasod, lehet, hogy épp egy hatalmas áttörés előtt állsz, már ami az e-mail marketinget illeti. Nem feltétlenül azért, mert rosszul csináltad eddig, hanem azért, mert van egy okosabb módja annak, hogyan tudsz egyszerűen hatásos email kampányokat készíteni.

Teljesen megértjük – minden egyes személynek az adatbázisodból kézzel kiválasztott termékajánlatokat küldeni hatalmas feladatnak tűnik. A meglévő eszközök vagy túl bonyolultak és zavaróak, vagy egyszerűen túl drágák. Szóval mi a megoldás?

 

Az ideális forgatókönyv valahogy így nézne ki:

Tegyük fel, hogy egyik feliratkozód, Alex, Nike Air Force 1-es cipőt keresett különböző weboldalakon, beleértve a tiédet is, de sosem tette meg a végleges lépést, nem vásárolta még meg a terméket. Egy nap elküldesz egy hírlevelet különleges ajánlatokkal vagy készleten lévő termékekkel, így amikor Alex megnyitja az e-mailt, az Air Force 1-es cipőket látja a legelső helyen, meggyőzve őt arról, hogy lépjen és vegyen magának egy pár cipőt. Nem kellett tudnod, utánanézned és kézzel kiválasztanod az Air Force 1-est Alexnek, az e-mail marketing eszközöd megtette helyetted.

 

A dinamikus termékajánlatok javítják a felhasználói élményt, magasabb beérkezett üzenet láthatóságot eredményeznek (hiszen nagyobb eséllyel fognak az email kampányaid az inbox-ban landolni a promóciók mappa és/vagy a SPAM helyett), több kattintást kapnak a relevanciájuknak köszönhetően, növelik az értékesítést és az átlagos rendelési értéket, és segítenek kiépíteni a bizalmat és a hűséget a feliratkozókkal, mivel úgy tűnik, érted az igényeiket.

 

Ez az egész úgy működik, hogy a rendszer profilozza a felhasználókat, és folyamatosan figyeli az egyéni viselkedést, például kattintásokat, termék megtekintéseket és korábbi vásárlásokat. Ezeket az adatokat egy többrétegű logikai rendszeren keresztül futtatja, hogy megjósolja, mi iránt érdeklődhet egy feliratkozó, és mit vásárolhat legközelebb.

 

Amikor létrehozol egy termékajánló e-mailt, először szükséged van egy kijelölt szakaszra vagy termékblokkra, ahol a javaslatok megjelennek majd. Amint elküldöd az email-t, a rendszer felhasználja az adatokat annak meghatározásához, hogy milyen termékek jelenjenek meg minden címzett számára. Így minden e-maillel egyedi vásárlási élményt teremtesz.

 

Bonyolultnak hangzik, ugye? Nem a theMarketerrel!

Annyira egyszerűvé sikerült átalakítanunk ezt a komplikált folyamatot, mint egy termékblokk behúzása és elhelyezése az e-mailben. Ennyi!

Nulla erőfeszítés és végtelen testreszabási lehetőség, így biztosítva, hogy a kampányaid minden egyes alkalommal lenyűgözőek legyenek és tökéletesen illeszkedjenek a márkádhoz.

 

És ez nem is a legjobb az egészben!

A theMarketer integrálva van 15+ e-kereskedelmi platformmal, ami azt jelenti, hogy a bevezetés gyors és zökkenőmentes, csupán pár kattintásból megoldható.

Email küldő szolgáltatóink az Amazon és a Sendgrid, így biztos lehetsz abban, hogy az e-mail kézbesíthetősége kiváló lesz.

 

Ezen erőteljes eszközök és előnyök mindössze töredékébe kerülnek annak a megoldásnak, amit jelenleg használsz, vagy a piacon elérhető más lehetőségekhez képest.

Miért ne próbálnád ki saját magad, hogy milyen különbséget jelentenek a személyre szabott termékajánlásokkal rendelkező e-mailek?

Teszteld ingyen a theMarketer-t, alakítsd át vállalkozásodat, és újraértelmezheted, hogyan kapcsolódsz a feliratkozóiddal!