Ilyen volt Az Év Webshopja Konferencia és Verseny 2022
Az elmúlt évek tapasztalatai sok tanulságot hoztak a verseny szervezőinek is. Ezek az új ismeretek már nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a 2022-es év eseménye az eddigi legnagyobb versenyzői
létszámmal menjen végbe.
Ilyen volt Az Év Webshopja Konferencia és Díjátadó 2022
Az elmúlt évek tapasztalatai sok tanulságot hoztak a verseny szervezőinek is. Ezek az új ismeretek már nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy a 2022-es év eseménye az eddigi legnagyobb versenyzői létszámmal menjen végbe.
Nézd meg összefoglalónkat, milyen volt a 2022-as Év Webshopja Konferencia és Verseny, valamint riportjainkat a résztvevőkkel.
A minap járt nálunk egy vállalkozó, (1 Mrd-os webshop tulajdonosa). A sales-es kollégánk elfelejtette megemlíteni neki, hogy az, ha leszerződik velünk, azzal jár, hogy nem vehet részt a versenyben. Ez eléggé lelombozta, és a következőt mondta:
„Én nem egy webshop versenyt akartam megnyerni, hanem ezt a versenyt akartam megnyerni.”
– Búza Dániel, Rapcity.
A 2022-es rendezvény szakmai kiállítói
A Rendezvény házigazdái
“Hiszünk abban, hogy a versengés mindig jobb teljesítményre ösztönöz!”
Rácz Péter
Az Év Webshopja alapítója
A Complexpress Logisztika Kft. ügyvezetője
“A webáruházaknak szüksége van egy olyan rendezvényre, ahol exkluzív környezetben a piac legjobbjai gyűlnek össze!”
Berta Gergő
Az Év webshopja társtulajdonosa
A Maximum Business Kft. ügyvezetője
Értesülj a trendekről, aktualitásokról elsőként!
Add meg az email címed!
eCommerce szolgáltatás a CIB Banknál
Értékesítési tevékenységüket a világhálón keresztül (is) végző vállalati ügyfeleink számára [...]
Szegmentálás az Email Marketingben
Az e-mail marketing az általános tömeges üzenetküldéstől egy sokkal személyre [...]
Hazai cégek segítik a webshopok forradalmasítását
Stratégia együttműködést kötött az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft., a pénzügyi [...]