Termékbeszerzés útmutató: ötletből webshop
Figyelem! Csak akkor olvasd el a cikket, ha a célod [...]
Előre menekül az FMCG bevásárlás-szolgáltatást nyújtó Instacart
A COVID idején hatalmasra nőtt amerikai startup, az Instacart erősen [...]
A magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár
A magyar e-kereskedelem növekedését hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése [...]
Távozik az Amazon egyik legrégebbi top vezetője
A Consumer business üzletág globális igazgatója, Dave Clark 23 év [...]
Figyeld velünk valós időben a top hazai e-kereskedőket!
Az alábbi, valós időben frissülő grafikonok segítségével a Neticle-lel közösen [...]
Németországon keresztül hódítja meg Európát a török Trendyol
Németországban elindul a Trendyol, a törökországi vezető e-kereskedelmi platform. A [...]
A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra
A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, [...]
A Google Analytics 4 árnyékában: a legfontosabb teendők
Az eddig általánosan elterjedt Universal Analytics (UA) támogatása 2022 július [...]
IMF: A háború visszaveti a globális növekedést
A Nemzetközi Valutaalap jelentésében erőteljes lassulást vetít elő a következő [...]
“A célunk nem más, mint hogy továbbra is együtt növekedjünk az ügyfeleinkkel”
Májustól új ügyvetető áll a Shoprenter élén. Rövid interjú Rab [...]
Rab Máté
Közgazdász, üzletfejlesztési szakértő, családapa. A Shoprenter ügyvezetője 2022 májusától, ahol [...]
Szigorítások és új követelmények 2022 május 28-tól
A közelmúltban több olyan EU irányelv került be a magyar [...]
Reacty Digital: 2021 a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes [...]
A Shopmentor professzionális csapata segítő kezet nyújt az e-kereskedelem területén!
Urald a saját piaci szegmensed, törj világszintű ismertségre,ehhez teljeskörű szakmai [...]
Egy weboldal ergonomikus kialakításához többféle szempontot is figyelembe kell venni.
Sok olyan kis apró, összefüggő részletre kell odafigyelni, amire eredendően [...]
A Lumenet kizárólag az online értékesítésre koncentrál a jövőben
Végleg az online térbe költözik Magyarország egyik vezető világítástechnikai kereskedője: [...]
Viszlát Oberlo: a Shopify kivezeti a népszerű dropshipping appot
Az Oberlo 2022 június 15-ig lesz elérhető, ezután a felhasználók [...]
Cookie-k helyett kontextuális hirdetések: jön a Google Topics?
A Google még 2020-ban bejelentette, hogy kivezeti a harmadik féltől [...]
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart piacterét is megszállták a kínai kereskedők
Alig egy év alatt a Walmart nyílt piacterén már több [...]
Négy fesztivál egy helyen: Business Fest a Millenáris Parkban
Egy valódi úttörő eseménnyel indul a nyár, hiszen a Millenáris [...]
Connected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?
A figitális stratégiákról szóló cikksorozatunk legújabb részében a fizikai és [...]
Magento, a következő generációs e-kereskedelmi megoldás
A pandémia bebizonyította, hogy a kereskedelmi vállalkozásoknak muszáj átlépniük az [...]
Az Amazon megduplázná az egynapos kiszállítások számát
Számos hagyományos bolt bezárása után az e-kereskedelmi óriás logisztikai területen [...]
“Az Extreme Digital a csúcson hagyta abba, egy nagyon szép sikertörténet koronázódott meg”
A hazai e-kereskedelem egyik legnagyobb zászlóshajója, az Extreme Digital itthon [...]
Future Trade 2022: Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi [...]
Kiterjesztett valósággal pörgeti fel a konverziót a Snapchat
A korábbi, figitális trendeket bemutató cikkünkben már írtunk arról, hogy [...]
Újabb kínai tulajdonú piactér, a Lazada hódít Európában
Tovább folytatja európai terjeszkedését az Alibaba-csoport: ezúttal a cég nyílt [...]
A Google új elemzőeszközökkel növelné az értékesítéseket
A Google márcuisban frissítésekről és új eszközök bevezetéséről adott hírt [...]
A Shopify logisztikai fronton erősít a Deliverr felvásárlásával
A Shopify bejelentette, hogy rekord áron vásárolja fel a a [...]
Így segít a mesterséges intelligencia az exporttal járó feladatokban
Egy észt startup, az Eurora az AI technológia segítségével gyorsítaná [...]
eTOPLISTA2021 – A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal [...]
Egyre több pénzt kér eladóitól az Amazon, a végén a vásárlók fizethetnek
Nem örülnek különösebben az Amazon külső eladói, mióta az óriáscég [...]
Deloitte: újabb izgalmas év a kiskereskedők számára
2022-ben sem dőlhetnek hátra a kiskereskedelmi szektor szereplői – az [...]
A kínai Shein nagyüzemben másolja a Zara kollekcióit
Egyre komolyabb figyelmet kap a közösségi médiában, hogy a Zara [...]
A digitális hirdetési költések több mint 5%-a landolhat idén a TikTok-csoport zsebében
A TikTok és kínai testvéralkalmazása 2020-ban előreláthatóan 31,66 milliárd dollárt [...]
Hirdetői megtévesztése miatt bukhat elképesztő összegeket a Facebook
A Facebookot és egyéb közösségi médiumokat összefogó Meta már a [...]
A drónokkal végzett kiszállítások száma átlépte a napi 2000-et
A kiszállítás kritikus, utolsó mérföldes problémáit megoldani hivatott módszer technikai [...]
Dropshipping: nagy csábítás – nagy buktatókkal?
Tény, hogy aki nem akar/nem tud nagy beruházással, komoly tőkebefektetéssel [...]
Komoly problémákkal küzd az Amazon drónprogramja
A technikai nehézségek és dolgozók elvándorlása mellett egyre komolyabb gondot [...]
Utcai átvétel és visszaváltás: olcsó és gyors csomaglogisztikai alternatíva?
Első látásra különösnek tűnhet, ám számos előnnyel bír ez a [...]
Az internetet már letarolta a TikTok, az e-kereskedelmet csak most fogja
Az nem lehet kérdés, melyik jelenleg a legmenőbb közösségi platform: [...]
ROAS vs ROI: Hogyan maximalizáld webshopod bevételét?
A Mito sorozatának előző cikkében a Google Shopping kampányokról volt [...]
Közös platformon folytatja az eMAG és az Extreme Digital
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital [...]
A 10 legjobban teljesítő kiskereskedelmi cég 2021-ben
A koronavírus-járvány tavaly ugyanúgy komoly kihívások elé állította a kiskereskedelmet, [...]
Kik vannak 2022-ben a NAV célkeresztjében?
A NAV bármikor, bárkit ellenőrizhet, de azért az egyes adóalanyok [...]
Indul az Amazon Launchpad Innovation Awards második évada
Meghirdette az európai startupok számára indított innovációs versenyének második évadát [...]
Hozz létre megtérülő Shopping kampányokat!
A Shopping hirdetések segítségével a felhasználók már kattintás előtt össze [...]
A PayPal ingyenessé teszi termékvisszaküldő szolgáltatását
Mivel 20 százalékra emelkedett a megvásárolt termékek visszaküldési aránya, elkerülhetetlenné [...]
Új keresőeszközt fejlesztett a Google webshopok számára
A Retail Search névre hallgató, mesterséges intelligencia-alapú eszköz az oldal [...]
Spanyolországban korlátoznák a házhoz szállítást a fizikai boltok védelmében
A katalóniai Munkaügyi Minisztérium egy új jogszabály elfogadása előtt áll, [...]
Az Amazon megelőzte a YouTube-ot a hirdetési piacon
Az Amazon hirdetési bevételei 9,72 milliárd dollárra, azaz 32%-kal nőttek [...]
A sütik utáni (szép?) új világ, avagy hová lesznek a látogatók adatai?
A Google még 2019-ban jelentette be, hogy Chrome böngészőjük hamarosan [...]
Webshop-evolúció: miért éri meg kiszervezni a logisztikát?
Az online kereskedelem evolúciója – szédületes fejlődése és növekedése – [...]
Hátrányból kell előnyt kovácsolniuk az e-kereskedőknek a következő években
A Shopify több millió, a platformjukat használó vállakozás és fogyasztói [...]
Az otthoni munkavégzés hatása a fogyasztói szokásokra
Nemcsak az online vásárlás és házhoz szállítás aránya nőtt az [...]
Az Amazon leállította szolgáltatásainak zömét Oroszországban és Belaruszban
A globális piacvezető e-kereskedő nem szállít termékeket orosz és fehérorosz [...]
A globális e-kereskedelem 67%-át a piacterek bonyolítják
A Digital Commerce 360 nemrég megjelent elemzéséből többek közt az [...]
Ügyfélélmény mint versenyelőny az e-kereskedelemben
A CXPA Hungary network március 10-i meetupján vendégeinkkel arról beszélgettünk, [...]
Fel! Nőttünk! XVIII. E-kereskedelmi Konferencia május 24-25-én
Két év után végre ismét Visegrádon találkozik a hazai e-kereskedelem [...]
Közel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et [...]
Amerikában bűnügyi nyomozás indulhat az Amazon ellen
A Fehér Ház szerint is potenciálisan bűncselekménynek minősülhet az Amazon [...]
Digitális üzletfejlesztés: Webshop manager képzést indít a BKIK
A digitális kereskedelem az egyik legdinamikusabban fejlődő ágazat, mind mennyiségben, [...]
A nagyvállalati webshopok 5 legfontosabb előnye
Amikor nagyvállalatokról beszélünk, nem egyszer gyártókra, nagykereskedelmi forgalmazókra gondolunk, akik [...]
A fogyasztóvédelem aktuális kérdései – szakmai konferencia
A fogyasztóvédelem aktuális kérdései címmel rendez szakmai konferenciát a Budapesti [...]
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon
A GWI a Publicis Groupe Hungary közreműködésével története során először [...]
Aznapi kiszállítás bármely webshop számára – elindult a Webshippy Prio szolgáltatása
Az e-kereskedelem modernizációjának zászlóshajóként a Webshippy folyamatos innovációkkal igyekszik ösztönözni [...]
A megvásárolt termékek közel ötöde visszáruként végzi Amerikában
Majdnem minden ötödik értékesített terméket voltak kénytelen visszavásárolni az amerikai [...]
Recesszió, drágulás, áruhiány – az ukrajnai háború lehetséges következményei
Milyen hatással lehet a konfliktus a térség és különösen Magyarország [...]
Egyre inkább a nemzetközi piacra épít az Alibaba
Az Alibaba-csoport egykori alapítójának, Jack Mának a két évvel ezelőtti, [...]
Nagy várakozás övezi itthon a közelgő BNPL lehetőségeket
Egyre aktívabb a „vásárolj most, fizess később” jellegű, pénzügyi applikációk [...]
Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a lengyel Allegro
A legnagyobb lengyel online piactér, az Allegro február végén jelentette [...]
A vásárlók a kiszállítás minőségén keresztül ítélik meg a webáruházat
Milyen ötlet alapján születik meg egy webáruház? Mivel jár együtt [...]
Újra együtt – A 2022-es Ecommerce Expón jártunk
Egy év szünet után, 2022 február 17-én került sor ismét [...]
Újabb eljárás: elektronikai áruházláncok akciói miatt indított vizsgálatot a GVH
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított két elektronikai nagyáruházlánc, a [...]
Jön az új fizetési megoldás: bankkártya elfogadására is alkalmas lesz az iPhone
Az Apple bevezette a Tap-to-Pay-t, amivel a kereskedők külön eszköz [...]
Hamarosan átveheti a vezetést Németország az európai e-kereskedelmi piacon
Az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország és Olaszország termelte a teljes [...]
Öt trend, amely meghatározza a házhoz szállítás következő öt évét
A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi [...]
A markabolt.hu nyerte a 2021-es Az Ország Boltja verseny fődíját
Lezárult az Árukereső.hu által alapított, 11. alkalommal megrendezett verseny, amely [...]
Az Amazon megnyitja első kézbesítési központját Belgiumban
Hollandia után belga területen, Antwerpen külvárosában telepít újabb létesítményt a [...]
A jövőbeni sikeres értékesítés kulcsa a minél több adat
A KÜRT Akadémia ősszel hiánypótló képzést indított az e-kereskedelem szereplői [...]
Webergonómia az e-kereskedelemben
Az elmúlt két év ugrásszerű változást hozott az internetes kereskedelem [...]
A kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain
A blockchain egy viszonylag új, de egyre szélesebb körben használt [...]
A GVH 40 milliós bírság mellett a fogyasztók kompenzálására kötelezte az Alzát
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Alza.hu a termékek [...]
Drága az ügyfélszerzés? Hatékonyabb a megtartás!
A globális e-kereskedelmi piac az elmúlt két évben forradalmi változáson [...]
Ajánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”
A releváns termékajánlások nagyban tudják javítani a felhasználói élményt, ezáltal [...]
A KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével
A világgazdaság COVID-19 terjedése miatti meredek visszaesése széles körben érintette [...]
Díjat nyert a VirtualJog az Év honlapja 2021 pályázatán
Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatán, az Év Honlapja 2021. pályázaton [...]
A Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült [...]
Öt magyar a régió meghatározó e-kereskedői között
1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi [...]
Ochama: automatizált fizikai bolttal jelent meg a JD.com Európában
A JD.com új típusú üzleteket nyitott Hollandiában, ahol az applikáción [...]
Walmart InHome: 30 millió felhasználó polcára, hűtőjébe terveznek közvetlenül kiszállítani
A kereskedelmi vállalat továbbfejleszti az InHome szolgáltatást: ennek részeként teljesen [...]
Házhoz megy a vevőkhöz a bolt kínálata a Robomarttal
Még az előre rendelés idejét is megspórolják a vásárlóknak; ezzel [...]
Így forgatja fel az iOS15 az e-mail marketing méréseit
A 2021. szeptember 20-án megjelent iOS15-ről már előre tudni lehetett, [...]
Hogyan válassz hoszting szolgáltatást a WordPress weboldaladhoz?
A WordPress manapság igazán nagy népszerűségnek örvend, népszerűsége az egyszerűségében [...]
A hazai vásárlók körében nő az online vásárlás iránti bizalom
Az iskolakezdésre is szívesen készültek online a magyarok – számolt [...]
2,6 millió új webshop, háromszorozta előfizetőszámát a Shopify
A világszerte ismert és elismert e-kereskedelmi platformon a 2020 márciusától [...]
Figitális étterem? A Fruccola megcsinálta!
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk következő részében egy magyar példát szeretnénk [...]
A Webshippy a TV2 és a Book24 korábbi vezérigazgatójával erősít
Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of [...]
Hogyan kell helyesen mérni a SEO megtérülését?
A legtöbb cégvezető, tulajdonos vagy marketingvezető akkor tudja és fogja [...]
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunkban korábban már összefoglaltuk az általános tudnivalókat [...]
Reacty Digital: a hazai webáruházak a karácsonyi szezon győztesei
A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább [...]
TikTok a tévében? Újabb területen terjeszkedik a kínai videómegosztó
A közösségi média világában élre törő TikTok stratégiai együttműködésre lép [...]
A webshopok túlnyomó része nem megfelelően kezeli az értékeléseket
Az Európai Bizottság egy aktuális kutatása nyomán kiadott jelentés szerint [...]
Hogyan csúszik ki a nagy márkák kezéből saját cikkeik értékesítése?
Sok márka adta át a korai e-kereskedelmi tevékenységét harmadik félnek, [...]
A visszaküldött termékek kezelése a növekedés kulcsa lehet
Az ünnepi vásárlási őrületet általában a megvett áruk visszavitelének hulláma [...]
Élő videós értékesítés: érkeznek a nagyok is
A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az [...]
Figitális értékesítés a gyakorlatban: Amazon Go
A figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk első két részében összefoglaltuk, hogy [...]
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl (2. rész)
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a [...]
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
Az elmúlt két évben a pandémia hatására megváltozott környezet és [...]
BNPL: a FinTech következő célpontja a részletfizetés
A “buy now pay later” (BNPL) azaz magyarul “vásárolj most, [...]
Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben – I. rész
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi [...]
Az online kereskedelmet is átalakíthatja a web3 elterjedése
Amennyiben széles körben elterjed, a decentralizált web koncepciója az e-kereskedelem [...]
Eredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot
Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések, a gyakori [...]
Versenyelőnyt jelent az automatizálás a webáruházaknak
Évről évre óriási ütemben nő az e-kereskedelmi forgalom. Az egyre [...]
Májustól szigorítja a GVH az értékelések megjelenítésének szabályozását
A Gazdasági Versenyhivatal is részt vett az Európai Bizottság és [...]
Északról terjeszkednek a csomagautomatás cégek Európában
Svéd és dán székhelyű cégek vették célba Észak- és Nyugat-Európát, [...]
Alapvető UX hibák vannak a vásárlási folyamatban a webshopok 94%-ánál
800 online kereskedő webáruházát vizsgálta meg 2021-ben az Edgar, Dunn [...]
Másolás vagy innováció? Merre vezet az Instagram útja 2022-ben?
A kék univerzum üdvöskéje egyre inkább lemaradni látszik a meredek [...]
TOP10 poszt: ezek voltak az év legnépszerűbb bejegyzései a Facebookon
Idei utolsó cikkünkben a Facebook csatornánkon legnagyobb érdeklődésre számot tartó [...]
Interjúk és logisztika: 2021 legnépszerűbb témái a Kosárértéken
256 megjelent új cikkel zárjuk a 2021-es évet a Kosárérték [...]
A webshoplogisztikán áll vagy bukik az áruházad jövője?
Amikor webáruházat készülsz indítani, elsőre talán nem tűnik túl fontos [...]
50 hátrányos helyzetű amerikai vállalkozást támogat az Alibaba
A kínai óriáscég egyenként 10.000 dolláros támogatást, és segítő programokban [...]
1,13 milliárd eurós büntetést kapott Olaszországban az Amazon
Rekord összegű, 1,13 milliárd eurós bírságot szabott ki az olasz [...]
TikTok-tippek kis- és középvállalkozások számára
Számos, a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységét támogató tartalommal és fejlesztéssel [...]
2022 legfontosabb marketingtrendjei a közösségi médiában
A Hootsuite több mint 200 országban végzett kutatása alapján a [...]
Az online gyógyszerforgalmazás mellett szállt síkra az Ecommerce Hungary
Egy új törvénymódosítás alapján 2022. január 1-től már kizárólag a [...]
Az ultragyors kiszállítás: hol jár most és merre tart a Q-commerce?
A gyors és megbízható kiszállítás mindig is a jól bejáratott [...]
Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek
Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday [...]
Hazánkban is elindul a live stream shopping szolgáltatás
A Rex Kutyaotthon Alapítvány jótékonysági adománygyűjtésével startol hazánkban a már [...]
A kézműves termékek fellendülését hozhatja az idei áruhiány
A legnagyobb eladók is számolnak az áruhiánnyal az idei ünnepekkor, [...]
Marketingnaptár 2022: segítség a kampányok tervezéséhez
Ahogyan tavaly is megtettük, most is összeállítottuk az elkövetkező év [...]
A Vimeo felvásárlásokkal nyit az e-kereskedelem felé
A videós kommunikáció és kereskedelem iránti igény fokozódásával lépést tartva [...]
Így kezdj bele az online kereskedelembe ingyen
E-kereskedelmi robbanás… bizony, ez van mostanában, az online piacok növekedéséből [...]
MagyarBrands: kiváló fogyasztói márka lett a Dressa
Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben [...]
Ha kimaradsz, lemaradsz! Miért kereskedj az áruházaddal nemzetközi piacon?
Egy webáruház működtetése sok fejtörést okoz. Megvan a jó marketing, [...]
A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban
Az online rendelt ruházati és divatcikkek vásárlása esetén a magyarok [...]
A Wish bojkottját kéri a francia kormány a keresőktől
Az amerikai online piactéren keresztül elérhető termékek listázásának törlését szeretné [...]
Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban
A jelenleg érvényes áfaregisztrációs szabályok komoly veszteségeket okoznak azoknak az [...]
Egyre több nagy ruházati márka erősíti a közvetlen értékesítési csatornáit
A Direct-To-Consumer, azaz DTC értékesítési modellel számos alkalommal foglalkoztunk mi [...]
Miért nem tud nálunk igazán pofátlanul olcsó lenni a Black Friday?
Bár van olyan bolt Magyarországon is, ahol előreszaladtak vele, idén [...]
Kilencedik alkalommal rendezik a Magyar Marketing Fesztivált
Az eddigi évek alatt mindig teltházas Magyar Marketing Fesztivál ismét [...]
Bitcoin alapú fizetési megoldásokat vezet be a Mastercard
Bitcoin alapú káryás fizetési megoldásokat vezet be három ázsiai kriptokereskedelmi [...]
Veszteséges az About You dél-európai terjeszkedése, de a bevétel továbbra is nő
Több mint 50 százalékos bevételnövekedést ért el 2021 második negyedévében [...]
Új kereskedelmi funkciókkal erősíti a csoportok szerepét a Facebook
A töretlenül piacvezető, a közelmúltban Meta névre átkeresztelt közösségimédia-portál további [...]
Nagy Webáruház Felmérés: kilőtt az élelmiszer kategória, visszaesett a személyes átvétel
A Shoprenter 2008 óta minden évben elvégezi a Nagy Webáruház [...]
Modern technológiák az e-kereskedelemben: a WooCommerce jövője
A WordPress világraszóló jelentőségét mi sem adja vissza jobban, minthogy [...]
Eltörölte a 10.000 követőre vonatkozó elvárást az Instagram, bárki használhat linkeket
Amíg korábban csak a bioban, fizetett posztokban, majd a swipe-up [...]
Újabb rekord, de lassuló növekedés a Singles’ Day-en
Az Alibaba és a JD.com mindig minden rekordot megdöntő akciós [...]
A webáruházak tizedének esett csak a forgalma a járvány alatt
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma [...]
Mit tanulhatunk a kínaiaktól? 2+3 tipp a sikeres online értékesítéshez – 2. rész
Ahogyan a cikksorozat első részében kifejtettük, a távol-keleti ország a [...]
Szállítás és visszaküldés – mire figyelj a karácsonyi időszakban?
Karácsonyfák és diótörők minden boltban, ünnepi ajánlatok a webshopokban? Ez [...]
Áruhiány karácsonykor? Nem lehet mindenre felkészülni!
Az elmúlt időszakban igazán nem kell messzire menni olyan jelenségekért, [...]
Webshop 48 óra alatt? Igen!
Az online világ jelentősége a koronavírus-járvány hatására felértékelődött és több [...]
Ruhajavítási programot indít a Zalando
A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari [...]
Árukereső.hu – GKI Digital: Az idei lesz az utóbbi 7 év leggazdagabb karácsonya
Amíg a koronavírus miatt a tavalyi karácsony szűkebb körben telt, [...]
Idén először együtt Black Friday-ezik az Extreme Digital és az eMAG
A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a [...]
Mit tanulhatunk a kínaiaktól? 2+3 tipp a sikeres online értékesítéshez
Kína a világ második legnagyobb gazdasága és mára kétségkívül a [...]
A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
A Yuspify legújabb kutatásában a 2021-es év e-kereskedelmi kihívásaira keresi [...]
Az online vásárlók több mint fele rendelne külföldről karácsonyi ajándékot
Az online kereskedelem elterjedésével nemcsak az interneten vásárolt terméket volumene, [...]
Újabb e-kereskedelmi óriás, a Shopee is Európában terjeszkedik
Alig telt el egy hónap azután, hogy a szingapúri Shopee [...]
AliExpress: újratervezett logisztikával akár 3-7 napos kiszállítás Európába
A nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő kínai piactér, az AliExpress [...]
Új útmutatót tett közzé a Google a sikeresebb SEO érdekében
Idén ősszel a Google újabb útmutatót tett közzé SEO témában: az ebben [...]
Egyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre [...]
Online versenytárselemzés: így csináld lépésről-lépésre
Az online bevásárlás lassan már évtizedes múltra tekint vissza hazánkban, [...]
Újabb e-kereskedelmi funkciókat jelentett be a TikTok
A kínai közösségi portál egy ideje komoly lépéseket tesz az [...]
Áruhiányt, karácsonyi katasztrófát hozhatnak a globális ellátási láncok problémái
Alig heverte ki a világ gazdasága a 2020-as koronavírus-járvány sújtotta [...]
5 tipp ahhoz, hogyan készítsük fel üzletünket a szezonra
Az alábbiakban összeszedtünk 5 tippet, amelyeket észben tartva érdemes előre [...]
Loginet-Reacty Digital: kisebb lesz az idei Black Friday forgalma
A LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint [...]
Digiméter: látszólag megakadt a hazai KKV-k digitalizációja
A Digiméter 2020 után idén is megmérte a hazai kis- [...]
Az Alibaba kész támogatni az amerikai KKV-k újraindulását
A kínai e-kereskedelmi óriás Alibaba.com önálló programot indít az amerikai [...]
A Facebook új eszközei lead generáláshoz és kapcsolattartáshoz
WhatsApp-csevegésre hívó gomb a vásárlóknak Instagramon, remarketing e-mail a Business [...]
Piactérré alakítja webáruházait a MediaMarkt
Piactérként folytatná online terjeszkedését az elmúlt évek során klasszikus áruházláncból [...]
Négykerekű pénztárcák: a vásárolni képes járművek jelentik a jövőt?
Amikor az autóipar digitális transzformációja kerül szóba, rendszerint az omnichannel [...]
Hogy működnek és mennyire hatékonyak a TikTok reklámok?
A TikTok nagyszerű választás, ha az ember egy meglepően jól [...]
400%-kal nőtt az eBayen a felújított termékek piaca
A koronavírus miatti lezárások és globális korlátozok nyomán kialakuló e-kereskedelmi [...]
Jótállási jegy minta készült a webáruház-üzemeltetőknek
A magyar e-kereskedők érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt [...]
Reacty Digital: vége van a kis értékű termékek külföldi rendelésének?
Tízből hét felnőtt magyar értesült a kis értékű külföldi küldemények [...]
A PayPal növeli az EU és Nagy-Britannia közötti pénzforgalmi jutalékát
A szigetország és az Unió közti oda-vissza irányú tranzakciókat novembertől [...]
A Rohlik Csoport 400 millió eurót fektet be automatizálásba
A kifli.hu-t üzemeltető Rohlik Csoport AutoStore-t, vagyis automatizált tároló- és [...]
8 új logisztikai egységet nyit az Amazon Németországban
Az amerikai megacég a bővítéssel tovább erősíti német hídfőállásait, újabb [...]
Miért utálják a felhasználók a felületek újratervezését?
A Twitter nemrégiben mutatta be weboldalának és alkalmazásának új designját, [...]
E-commerce startupból globális óriás: a Berlin Brands Group szárnyalásának története
A német e-commerce startup, a Berlin Brands Group mintegy 590 [...]
Környezettudatos vásárlóvá nevelhető a Greta generáció?
Bár szavak és elkötelezettség szintjén a globális piacon mostanában fogyasztóként [...]
Így használd a SWOT analízist a webshopod sikeréhez
A SWOT elemzés egy, a marketingben gyakran használt módszer, amely [...]
Elindult a 14. Nagy Webáruház Felmérés
Idén 14. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi [...]
Új bemutatótermet nyitott az eMAG az Etele Plazában
A frissen átadott Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb eMAG [...]
Így működik a mobile-first indexing a gyakorlatban
Ahhoz, hogy az oldalunkat a Google algoritmusai kedvezően rangsorolják, azt [...]
Új Marketplace programokkal támogatja a hazai kereskedőket az eMAG
Az eMAG Marketplace partnerei számára rendezett Sellers’ Day-en három nagyszabású [...]
Tippek itthon is elérhető környezetbarát csomagolóanyagokra
Ahogyan egyre fontosabbá válik a fogyasztók számára a fenntarthatóság, úgy [...]
Future Trade 2021: merre tart a magyar kiskereskedelem?
Első alkalommal rendezték meg a kiskereskedői szakma legújabb, Future Trade [...]
6 fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma
A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, [...]
Nem szívesen fizetnek többet a Kínából rendelt árukért a magyarok
Idén július 1-től egy uniós rendelet nyomán megszűnt a kis [...]
Máris változtat a Google a nemrég bevezetett Page Experience mutatóin
A 2021 júniusi Page Experience update-tel bevezetett, a Google Search [...]
Az e-commerce jövőjét már most a „digitális bennszülöttek” írják
Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre [...]
Globális toborzásba kezd az Amazon: 55.000 új munkahely betöltése a cél
A tervek szerint 55.000 új munkahelyre készül munkavállalókat szerződtetni az [...]
A MailChimp 10 milliárd dolláros felvásárlásról tárgyal
A Bloomberg értesülései szerint a KKV-kra specializálódott e-mailmarketing-szolgáltató jelenleg az [...]
A pandémia miatt a trade show-k is az online térbe költöztek
A koronavírus-járvány hatására a nagykereskedelmi termékbemutatók a virtuális térbe költöztek [...]
Így erősíti a Decathlon ügyfélszolgálatát a Bobblo chatbot rendszer
A koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások óriásit lendítettek a hazai e-commerce [...]
Az Amazon a piactéren eladott problémás termékekért is fizet kárpótlást
Az Amazon nemrég bejelentette, hogy a piacterén keresztül, a szerződött [...]
Az Instagramon már 60 napra visszamenőleg is láthatók a statisztikák
30 naposról 60 naposra növekedett az Instagram Insights (Elemzések) adatlekérési [...]
GKI Digital-Árukereső: a növekedés motorja a rendelési gyakoriság növekedése
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: [...]
A Prefixbox termékkereső újra a Gartner Market Guide elismert szolgáltatói között
A magyar Prefixbox szemantikus keresőmotorja és termékkereső moduljai kiemelt szolgáltatói [...]
Termék-előfizetések: 50-ből mindössze 1 ügyfél marad egy évnél tovább
Az elmúlt években komoly lökést kaptak a fizikai termékeket előfizetéses [...]
Speciális webshopban vehetnek hirdetést mostantól akár a webshopok is
Az éles üzemben most elindult DisplayNOW a kis- és közepes [...]
10 UX trend 2021-ben, amelyre érdemes felkészülni
A digitális terméktervezésben az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kap [...]
Szokatlan e-kereskedelmi trendek az Egyesült Államokban
A Digital Commerce 360 médiakutató cég minden évben elkészíti az [...]
Hirdetnél a TikTokon? A TikTok szerint így csináld!
A kínai közösségi videómegosztó rövid és lényegre törő segédanyagot adott [...]
Sorban jelentik be a karácsonyi szezonra vonatkozó felárakat a logisztikai szolgáltatók
A nemzetközi szállítmányozásban, valamint az Amerikai Egyesült Államok belföldi csomaglogisztikai [...]
A nyugati vásárlóközönség is készen áll live shopping elfogadására
A koronavírus által elsőként sújtott Kínában berobbanó élő vásárlás intézménye, [...]
Így változtak a vásárlási szokások világszerte a járvány hatására
Ahogy sok minden mást is, a pandémia a vásárlási szokásokat [...]
Jutalékmentes értékesítés és online tudásbázis várja a hazai kereskedőket az eMAG-on
A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program [...]
Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karanténvásárlóból?
A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél [...]
Így tehetik hatékonyabbá a találati listák extra funkciói a tartalommarketinget
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több [...]
Komoly fejtörést okoz a reklámpiacon az iOS 15
A hirdetők hamarosan közvetlenül is hozzáférhetnek majd Apple SKAdNetwork adataihoz [...]
Még több e-kereskedelmi funkcióval bővül a Pinterest
A közösségimédia-alkalmazás egyre több országban élesíti az appon belüli vásárlást [...]
Workshopokat indít a TikTok amerikai KKV-knak
A közösségi videómegosztó ingyenes workshopsorozatot hirdet kisvállalkozásoknak, hogy segítséget nyújtsanak [...]
Akadálymentes webshopok: szigorítás az EU-ban, sorozatos perek az USÁ-ban
Az Egyesült Államokban már sorra indulnak perek a e-kereskedők ellen, [...]
Lépésről lépésre az online értékesítés felé
A koronavírus-járvány a nagyobb és komplex ügyfélkörrel rendelkező vállalatokat is [...]
Mi várhat a kereskedőkre a közelgő süti-apokalipszis után?
Az Egyesült Államokbeli National Retail Federation (NRF) a PricewaterhouseCoopers képviselőit [...]
Fontos tájékoztatás az ITM-től a magyar nyelvű használati útmutatókkal kapcsolatban
Az Ecommerce Hungary, amely július 8-tól hivatalosan is a magyar [...]
Újabb rekordok és rohamosan növekvő reklámbevételek az Amazonnál
Az e-kereskedelmi óriás első negyedéves bevétele ismét átlépte a bűvös [...]
Hamarosan elérheti az 500 milliós felhasználószámot az európai e-kereskedelem
Fontos mérföldkőhöz érkezik az elektronikus kereskedelem 2021-ben a Trading Platforms [...]
A konverzióoptimalizálás költségei – mivel érdemes számolni?
Jó lenne a drágán felépített, magas marketingköltségekkel üzemelő webshopból többet [...]
A kontextus alapján célzott hirdetéseké a jövő?
A Facebook új fejlesztése a kontextusra alapozva választja majd ki, [...]
A Google 2023 végére halasztja a harmadik féltől származó sütik kivezetését
A cég adatvédelmi fejlesztésekkel foglalkozó igazgatója, Vinay Goel szerint az [...]
Saját jegyértékesítő rendszer, egyedi igényekre szabva
Világviszonylatban az európai jegyértékesítés egy lassan fejlődő piac, melynek növekedését [...]
Az Instagram és a Shopify is megjelenik az affiliate piacon
Az Amazon Affiliate programja jelenleg piacvezető szerepben van, de az [...]
Ezek a Shopify Unite legfontosabb újításai 2021-ben
Lehetőség nyílik a harmadik félen keresztül történő fizetésre, gyorsabbá teszik [...]
Így kerülheted el a jogi buktatókat, ha webshopot indítasz
Az online térben való jelenlét napjainkra kiemelten fontossá vált – [...]
Az Egyesült Királyságban nyitja második online piacterét a Decathlon
A tavaly Belgiumban bevezetett üzleti modellt most az Egyesült Királyságban [...]
A Shop Pay hamarosan elérhető lesz a Facebookon és a Google-ben
A Shopify fizetési megoldása lesz az első olyan termék, amelyet [...]
A dropshipping lehet a blogok és influenszerek új bevételi forrása
Az utóbbi időben egyre több webes portál és influenszer látja [...]
Megérkezett Magyarországra a Retino önkiszolgáló visszáru portál
A visszáru kezelése szerves része a webáruházak működésének és közvetlenül [...]
Az Etsy megcélozza a Z-generációt
Az amerikai cég 1,625 milliárd dollár értékben vásárolja fel a [...]
A Facebook után az e-mail marketinget forgathatja fel az iOS 15-ös verziója
Az Apple június 7. és 11. között megtartott Fejlesztői Konferenciáján [...]
ITM: Levonható a visszaküldött termék árából a túlhasználat miatti értékcsökkenés
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium Fogyasztóvédelemért Felelős Helyettes Államtitkársága az [...]
“A mi versenyünkön még soha senki nem tudott duplázni.”
Az Év Webshopja versenyt, amely a hazai webáruházak egyik nagy [...]
A kiskereskedelmi ágazat kezd kilábalni a válságból
A kiskereskedelmi egységek látogatottsága az Egyesült Államokban ismét elérni látszik [...]
Robotizáció, aznapi kiszállítás, nemzetközi piacra lépés – a Webshippy újdonságai
A hazai logisztikai, fulfillment és dropshipping megoldásokat nyújtó Webshippy néhány [...]
A vásárlók megtanulják, hogy ugyanazt a minőséget kapják online, mint a pultban
Palotás Péterrel, a Budaörsi Halpiac, az ehhez kapcsolódó fishmonger.hu webáruház [...]
Új áfaszabályok segítik az exportálni kívánó kereskedőket Európában
Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. Szakértők [...]
Idén 3 új országban, jövőre nálunk is nyit a Zalando
A berlini székhelyű, Európa számos országában jelentős forgalmat bonyolító e-kereskedő [...]
Érkezik a livestream shopping a Facebookra is
A Facebook új e-kereskedelmi funkciót vezet be, amelynek segítségével a [...]
Hamarosan Androidon is kikapcsolható lesz a hirdetésazonosítók követése
A hírek szerint a Google arra készül, hogy az Apple [...]
Ezt az 4 ingyenes SEO eszközt ismerned kell
A Google több olyan megoldást is kínál, amelyek segíthetnek abban, [...]
A KKV-k 73%-a szerint a célzott Facebook-hirdetés nagyban hozzájárul a sikerhez
A Facebook és Deloitte nemrég tanulmányt közölt arról, hogy milyen [...]
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
A félbehagyott vásárlások, azaz a kosárelhagyások hónapról hónapra komoly elmaradt [...]
Újragondolja a dolgozók kereskedelemben betöltött helyét a Best Buy
A koronavírus-járvány utáni helyzetre készülve az amerikai Best Buy áruházlánc [...]
TikTok marketing – útmutató kis- és középvállalkozások számára
A videómegosztó platform kiadott egy 60 oldalas útmutatót, amelyben az [...]
2021 a digitalizáció éve – derül ki az idei Fizetési Élmény riportból
A Frontira idén is kiadta az éves Fizetési Élmény jelentését [...]
UX az e-kereskedelemben: amikor a jó nem elég
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló [...]
Integrációs modult fejleszt a Wish a PrestaShophoz
A világszerte rendkívül népszerű platform lehetővé teszi a PrestaShopot használó [...]
Lehet-e külső FAQ-t készíteni? Ha igen, hogyan?
Már nem is tudod, hányszor tették fel neked ugyanazt a [...]
Így ellenőrzi – és utasítja el sokszor – a hirdetéseket a Facebook
A legnagyobb közösségi portál szigorú hirdetési szabályokat alkalmaz, amit néha [...]
Egyre fontosabb és elfogadottabb a livestreaming a kereskedelemben
A livestream vásárlás egyre komolyabb szeletet hasít ki a piaci [...]
SEO és pandémia: mi változott és hogyan tovább?
Az elmúlt másfél évnyi járványhelyzet a világgazdaság legkülönbözőbb területeit forgatta [...]
Reacty Digital: rekord évet zártak a hazai webáruházak
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2020-ban elérte a nettó 1046 [...]
A Shopify-Pinterest integráció már Magyarországon is elérhető
A Shopify és a Pinterest közötti együttműködés már 4 éve [...]
Rossmann: a csomagok 99%-át a vásárló által kért időablakban adjuk át
A drogériai termékek hazai piacának egyik legnagyobb szereplője, a Rossmann [...]
Tények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, [...]
A digitális jelenlét egyre jobban befolyásolja a kereskedelmi teljesítményt
Az Econsultancy és Decibel piackutató cégek által készített, és nemrégiben [...]
Videók az értékesítésben? Igen!
Ha valaki megkérdezné Tőled, hogy a jövőben a hosszabb cikkek [...]
Bármikor és gyorsan: ezt várjuk az online fizetéstől 2021-ben
Tartozzunk bármelyik korosztályhoz, online fizetés nélkül már-már el sem tudjuk [...]
Szerezd meg a világ leggazdagabb vevőit
A német vásárlók átlagon felüli mértékben aktívak az online térben, [...]
E-kereskedelem: a nemzetközi piachódítás lehetőségei és kihívásai
Egy magyar e-kereskedőnek csábító elképzelés lehet, hogy termékeivel megjelenjen a [...]
Lokációanalízis: nagy benne a potenciál, de a hazai kereskedőknél még gyerekcipőben jár
A Google megbízásából egy amerikai stratégiai tanácsadó cég, a BCG [...]
Az e-kereskedelem egy éve: mit és hogyan vásároltunk online?
Gyakrabban rendeltünk online az elmúlt egy évben, inkább készpénzmentesen fizettünk, [...]
Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?
A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat [...]
A GKI Digital közzétette a legfrissebb e-toplistáját
A GKI Digital 2021-ben hatodik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, [...]
Eseményajánló: “E-kereskedelem: a nemzetközi piachódítás lehetőségei és kihívásai”
A Growww Digital 2021. máus 26-án, szerdán mindenkit vár ingyenes [...]
A valaha volt legnagyobb mezőny várható az Év Webshopja versenyen
Nincs olyan piaci szereplő, aki ne várná már tűkön ülve, [...]
Angliában bővít és virtuális látogatásra invitál az Amazon
Az Amazon bejelentette, hogy 10 ezer új munkahelyet hoz létre [...]
A PayPal termékvisszaküldést lebonyolító startupot vásárolt
A PayPal teljes tulajdonjogot szerzett az online vásárolt árucikkek visszaküldésével [...]
Drónokkal és robotizált raktárakkal folytatja az európai terjeszkedését a JD.com
Teljesen automatizált, robotok által üzemeltetett, európai logisztikai központ építésébe kezd [...]
Tovább terjeszkedik Magyarországon a román futárszolgálat, a Sameday
Az eMAG tulajdonában lévő gyorspostaszolgálat hamarosan az ország egész területét [...]
Termékbeszerzés útmutató: ötletből webshop
Hogyanválaszd ki a megfelelő terméket? Ha begépeled a Google keresőjébe, hogy: [...]
StoryTelling. 5+1 tipp arra, hogyan készíts vonzó márkatörténetet!
Biztos vagyok benne, hogy neked is van legalább egy kedvenc [...]
Hogyan versenyezz a nagyokkal?
Ismered Dávid és Góliát történetét? A bibliai történetben az egymással [...]
BUDAPEST ZONGORASZALON – Minőség feketén fehéren
Zongoracipelő – így hívja a futballszleng azt a játékost, aki [...]
BELIZONIA – utazás az ajándékok szigetére
Létezik egy sziget, amely csupa kedvesség, vidámság, romantika, álmodozás, együttérzés. [...]
VAHÚR – a kedvencek kedvence
Zsömle, Csupi és Csivi elvtelenül sosem tenné le a voksát [...]
ESSENTIAL HEAL – terápia topkategóriában
Kétkedésből világszínvonalú szolgáltatás. Nagyjából így lehetne röviden összefoglalni az Essential [...]
ByAnita – a lélek desszertje
Első megközelítésben képzavarnak tűnhet, hogy desszertként nem kulináris élvezetről beszélünk, [...]
FELÚJÍTÁS WEBÁRUHÁZ – nyugodt álom, profi valóság
A jelenlegi szakemberhiányos viszonyok között egyre többen kényszerülnek arra, hogy [...]
INFINITY – a tokba zárt szabadság
Mennyi köze van egymáshoz Lionel Messinek, a Star Wars Millenium [...]
A BIKEPRO a kerékpározás Indiana Jones-a
A dzsungel nem kimondottan biciklizésre való terep, kerékpáros dzsungel mégis [...]